اطلاعیه جدید سازمان لیگ درباره شروع دوباره لیگ برتر

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:34
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد باشگاه‌ها لیگ برتر تمرینات خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه ای از تیم های لیگ برتری درخواست کرد تا تمرینات خود را آغاز کنند. در این اطلاعیه خطاب به تیم های لیگ برتری آمده است: با درود به روح پرفتوح رهبر شهیدمان حضرت آیت الله خامنه ای (رضوان الله) و شهدای جنگ اخیر ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در مقاومت حماسی ۴۰ روزه و تحمیل اراده ملی بر متجاوزان، از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست می گردد تمهیدات لازم به منظور آغاز تمرینات و آماده سازی تیمهای خود را در اسرع وقت به انجام برسانند.

با توجه به نقش مهم فوتبال در شور و نشاط اجتماعی و همچنین لزوم به سرانجام رسیدن بیست و پنجمین دوره لیگ برتر از مدیران عامل محترم باشگاه های لیگ برتر درخواست می گردد هر چه سریع تر اقدامات لازم را برای آماده سازی و آغاز تمرینات تیمهای فوتبال خود به انجام رسانند تا مهیای حضور در مسابقات باقیمانده از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر(جام خلیج فارس) گردند.

بدیهی است جزئیات مربوط به از سرگیری مسابقات متعاقبا اعلام می‌گردد.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.