فراخوان سازمان لیگ برای بازگشت تیم‌ها به میدان

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:01
سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای رسمی، از تمامی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر خواست تا در اسرع وقت تمهیدات لازم را برای آغاز تمرینات و آماده‌سازی تیم‌های خود به انجام رسانند. این تصمیم در پی برقراری آرامش و تثبیت شرایط پس از مقاومت ۴۰ روزه اتخاذ شده است.

با درود به روح پرفتوح رهبر شهیدمان حضرت آیت الله خامنه‌ای (رضوان الله) و شهدای جنگ اخیر ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در مقاومت حماسی ۴۰ روزه و تحمیل اراده ملی بر متجاوزان، از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست می‌گردد تمهیدات لازم به منظور آغاز تمرینات و آماده سازی تیم‌های خود را در اسرع وقت به انجام برسانند.

بر اساس گزارش سازمان لیگ فوتبال ایران، پیروزی ملت سرافراز کشورمان در مقاومت حماسی ۴۰ روزه و تحمیل اراده ملی بر متجاوزان را که منجر به عقب‌نشینی دشمن و پذیرش شروط برحق ایران شد، تبریک عرض می‌نماییم.

با توجه به نقش مهم فوتبال در شور و نشاط اجتماعی و همچنین لزوم به سرانجام رسیدن بیست و پنجمین دوره لیگ برتر از مدیران عامل محترم باشگاه‌های لیگ برتر درخواست می‌گردد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را برای آماده سازی و آغاز تمرینات تیم‌های فوتبال خود به انجام رسانند تا مهیای حضور در مسابقات باقیمانده از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر (جام خلیج فارس) گردند.

بدیهی است جزئیات مربوط به از سرگیری مسابقات متعاقبا اعلام می‌گردد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.