هری کین: از همیشه قوی‌تریم؛ بایرن مونیخ همیشه خطرناک است

خبرورزشی چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 15:55
هری کین بعد از گلزنی در برابر رئال مادرید در بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا، از هماهنگی بازیکنان بایرن مونیخ تمجید کرد.

بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو نمایش درخشانی داشت و بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه ۲-۱ به سود خود به پایان رساند. لوئیس دیاس و هری کین گل‌های باواریایی‌ها را به ثمر رساندند و کیلیان امباپه زننده تک‌گل رئال مادرید بود.

کین پس از پایان مسابقه در گفتگو با TNT Sports گفت: «با تمام هیاهویی که اطراف این بازی وجود داشت، آمدن به مادرید و تلاش برای گرفتن نتیجه همیشه کار دشواری است. ما چند موقعیت خوب داشتیم و باید آنها را هم تحسین کرد، چون آنها نیز موقعیت‌هایی خلق کردند.»

گلزن انگلیسی بایرن مونیخ هماهنگی میان بازیکنان تیم را عامل اصلی موفقیت دانست و تأکید کرد که تیم در بهترین زمان ممکن به اوج خود نزدیک می‌شود: «می‌توانیم از این پیروزی بسیار خوشحال باشیم و آن را با خود به بازی هفته آینده ببریم. لحظات بسیار خوبی را در کنار هم تجربه کرده‌ایم. وارد مقطع حساس فصل شده‌ایم. هرچه بیشتر کنار هم بازی و تمرین کنید، این حس قوی‌تر می‌شود. ما همیشه می‌دانیم که بسیار خطرناکیم و باور داریم که می‌توانیم گل بزنیم.»

بیشتر بخوانید: وینیسیوس واقعا اعصابم را خرد می‌کند؛ این رفتارها برای چیست؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.