دوستعلی: اعتبار پروژه محور «کرمان - راور - دیهوک» افزایش یافت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:44
کرمان- نماینده مردم شهرهای کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار پروژه محور «کرمان - راور - دیهوک» از ۱۴۰ میلیارد به حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دوستعلی، ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری باند دوم قطعات ۱- ب و ۲ محور «کرمان ـ راور ـ دیهوک» با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در مجلس شورای اسلامی در این حوزه گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان کرمان و راور در این دوره مجلس، موضوع تکمیل محور «کرمان ـ راور ـ دیهوک» بوده است.

وی افزود: این موضوع به طور مستمر در جلسات مرتبط با حوزه بودجه، سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی مطرح و تلاش شده است تا این پروژه که سال‌ها مورد مطالبه مردم بوده، در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اصلی این پروژه تأمین اعتبار بوده است، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده در سال گذشته اعتبار این طرح از حدود ۱۴۰ میلیارد تومان به حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

دوستعلی، ادامه داد: در فرآیند تدوین بودجه سال جاری نیز برای این پروژه در ابتدا ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که در ادامه با پیگیری‌های صورت گرفته این رقم به ۸۹۲ میلیارد تومان افزایش و در جداول بودجه ثبت شد.

وی با اشاره به اهمیت این محور گفت: این مسیر برای مردم شهرستان راور و همچنین در توسعه منطقه اهمیت دارد و تکمیل آن می‌تواند در تسهیل رفت‌وآمد مردم مؤثر باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تردد مردم از این مسیر برای سفرهای زیارتی به مشهد افزود: تکمیل این جاده می‌تواند امکان دسترسی مناسب‌تر مردم مناطق مختلف از جمله کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به این مسیر را فراهم کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.