ناراحتی شدید پرسپولیسی‌ها از مدیر استقلال!

برترین‌ها چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:36
مدیران پرسپولیس به شدت از توئیت جنجالی تاجرنیا ناراحت شدند.

خبرورزشی: مدیران پرسپولیس به شدت از توئیت جنجالی تاجرنیا ناراحت شدند.

420635

با مطرح شدن پیشنهاد برگزاری متمرکز بازی‌های ۶ تیم نخست لیگ برتر برای مشخص شدن تکلیف نمایندگان ایران در آسیا، فضای فوتبال داغ شد. اما در این میان، علی تاجرنیا، مدیرعامل استقلال، با انتشار توئیتی جنجالی، نه تنها مخالفت تند خود را اعلام کرد، بلکه کنایه‌ای سنگین به پرسپولیس زد.

تاجرنیا در توئیت خود نوشت: «یا ادامه کامل لیگ، یا اعلام قهرمانی استقلال. با تیمی که ۷ امتیاز با ما اختلاف دارد، در یک تورنمنت شرکت نمی‌کنیم.» این صحبت های تند، بلافاصله موجی از واکنش‌های متفاوت را در فضای مجازی و بین اهالی فوتبال به دنبال داشت.

اما در سوی دیگر، مدیران باشگاه پرسپولیس که به شدت از این اظهارات ناراحت شده‌اند، ترجیح دادند سکوت کنند. منبع نزدیک به باشگاه پرسپولیس می‌گوید مدیران این تیم معتقدند در شرایط سخت و حساس کنونی، جایی برای کری‌خوانی و حاشیه‌سازی نیست و همه تیم‌ها باید اتحاد داشته باشند.

با وجود گلایه شدید از تاجرنیا، حدادی، مدیرعامل پرسپولیس، نخواست پاسخی به این توئیت بدهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که حدادی معتقد است هرگونه تنش جدید میان پرسپولیس و استقلال، تنها به ضرر شرایط فعلی فوتبال ایران تمام خواهد شد. با این حال، پرسپولیسی‌ها به صراحت مخالفت قاطع خود را با هرگونه سناریوی «قهرمانی استقلال بدون انجام بازی» اعلام کرده‌اند.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.