«منصور» و سفر به چزابه»، از قاب شبکه نمایش

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:06
فیلم‌های «منصور» و سفر به چزابه»، امشب از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فیلم «منصور»، به کارگردانی سیاوش سرمدی، ساعت ۱۹، پخش می شود.

جواد هاشمی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، قاسم زارع، لیندا کیانی، محسن قصابیان و مهدی کوشکی، از جمله بازیگران این فیلم هستند.

بخش‌هایی از زندگی «تیمسار منصور ستاری» و ساخت اولین جنگنده کاملا ایرانی است و همچنین سال‌های پایانی دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد که ایران به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی است و «تیمسار ستاری» بر یک پروژه مهم کار می‌کند.

فیلم

فیلم «سفر به چزابه»، به کارگردانی رسولملاقلی پور، ساعت ۲۱، پخش می شود.

در این فیلم بازیگرانی همچون مسعود کرامتی، فرهاد اصلانی، حبیب دهقان نسب، حسین رفیعی، سیامک انصاری، پیمان سنندجی زاده، رضا خندان، عزیزاله هنرآموز، مهدی فقیه و علیرضا جلالی، به ایفای نقش پرداخته اند.

پس از جنگ تحمیلی جمعی از هنرمندان سینما به دعوت سازمانی برای بازدید از منطقه به چزابه سفر می‌کنند. چند تن از آنان هنگام جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشتند. آنها در منطقه رشادت‌های برادران بسیجی و سپاه را به یاد می‌آورند و فیلم با بازگشت به گذشته فداکاری‌های آنها را به تصویر درمی‌آورد...

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.