بانوی مدالآور پارادوومیدانی ایران تأکید کرد که «غم فراغ رهبر، چشمان ایرانیها را خیس میکند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت امام خامنهای رهبر معظم انقلاب، الناز دارابیان بانوی پرافتخار و مدالآور در پارادوومیدانی که صاحب مدالهای زیادی در مسابقات جهانی و پاراآسیایی شده است، دلنوشتهای را در سوگ رهبر نوشت که در زیر میخوانید:
«آقای من
شبیه هم شدهایم و هم دیگر نمیبینیمت، اما هنوز خیلی دوستت داریم؛ هر روز بیشتر از قبلای عزیز دل و جان ما.
چهل روز گذشت؛ چهل روزی که هر روزش به قدر صد سال، طولانی بود؛ گویا این غم جدا شدنی نیست. اگر کلام سخنرانی آخر شما که فرمودید خدا مردم را مبعوث میکند، نبو
د، قطعاً تا به حال کمر ما از این داغ خم شده بود. آری ما را مبعوث کردی و علمی را که سالها یک تنه بر دوش کشیدی و اجازه ندادی کسی به آن حتی چپ نگاه کند را ما بر دوش بگیریم. چهل شبانه روز است که همه ما به میدان آمدیم، برای نگه داشتن علمت.
شبها شده میعادگاه فریاد خونخواهی و وطنپرستی زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان و حتی کودکان در کالسکهها با مشتهای گره کرده که آخرین درس رهبرشان بود در دفاع از مام وطن. آنها پای کارند، خستگیناپذیر و متحد، اما دلتنگی و غم فراغت چشمانمان را خیس میکند.
تا چشم کار میکند، جای تو خالیست. سوگ را به «حب الوطن من الایمان» پیوند زدهایم آقاجان. غم استخوانسوزی است فراغت.ای اهل حرم سیر ندیدیم پدر را.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.