«بازمانده»، از قاب شبکه نماش

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 13:10
فیلم سینمایی «بازمانده»، امروز ساعت ۱۷، از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«بازمانده»، از قاب شبکه نماش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  در این فیلم به کارگردانی سیف‌اله‌داد، ‌بازیگرانی از جمله سلما مصری، بسام کوسا، جمال سلیمان، جیانا عید، صباح برکات و علاء کوکش، به ایفای نقش پرداخته اند.

دکتر  وعید به همراه همسرش لطیفه و نوزادشان فرهان در این شهر زندگی می‌کنند. دکتر سعید، شمعون (همسایه و همبازی یهودی دوران کودکی خود) را حین بمب گذاری در یک قطار می‌بیند، اما مطلع کردن پلیس، آغاز دردسر‌های او و خانواده اش می‌شود. شمعون با تهدید از او می‌خواهد شهر را ترک کند، اما سعید امتناع می‌کند. صفیه (مادر سعید) برای تشویق فرزندش به ترک شهر، به حیفا می‌آید، اما صبح روزی که قرار است خانواده دکتر سعید، شهر را ترک کنند، حیفا مورد تهاجم صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد و از این خانواده، تنها صفیه و فرهان زنده می‌مانند. خانه دکتر سعید به زن و شوهری یهودی می‌رسد و آنها سرپرستی فرهان را که در خانه تنها مانده، به عهده می‌گیرند. صفیه که می‌خواهد تنها یادگار خانواده‌اش را حفظ کند، به عنوان دایه فرهان وارد خانواده یهودی می‌شود و...

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.