
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود کاویانی، مدیر رادیو حماسه درباره اهداف این رادیو گفت: این شبکه با هدف اصلی بازتابدهی «حماسه مردمی» در ایام شهادت مقام معظم رهبری و حمله رژیم آمریکایی، صهیونی به کشورمان، فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی تأکید کرد: «رادیو حماسه» در چارچوب برنامهریزیهای خود، مجموعهای متنوع از محتواهای شنیداری را در دستور پخش قرار داده است. این محتواها شامل نماهنگهای منتخب، مداحیهای تاثیرگذار و سخنرانیهای ارزشمند است که همگی در راستای تبیین و نمایش «هنر انقلاب» و جلوههای آن در میان مردم طراحی شدهاند.
به گفته مدیر رادیو حماسه، این آثار نمایانگر تلاشهای فرهنگی و هنری است که از سوی آحاد ملت ایران شکل گرفته و بیانگر روحیه ایستادگی و مقاومت آنان است. در پیام اعلام شده، به این موضوع اشاره شده است که مردم ایران، ملتی «شکستناپذیر» هستند و تا «نابودی دشمنان این مرز و بوم»، از اهداف و آرمانهای خود دست نخواهند کشید.
وی گفت: «رادیو حماسه» خود را در این مسیر، همراه و همگام با ملت ایران معرفی کرده و بیان داشته است که این رسانه در «خط مقدم» جبهه فرهنگی و رسانهای قرار دارد و تا رسیدن به «پیروزی» نهایی، در کنار مردم خواهد بود. امید است که این تلاش رسانهای، موجبات خوشحالی و تقویت روحیهی ملت را فراهم آورد و شاهد پیروزیهای آینده باشیم.
علاقه مندان میتوانند برنامه «رادیو حماسه»، را از طریق موج اف.ام، بر روی فرکانس ۱۰۱.۵ مگاهرتز، در سراسر کشور دریافت کنند.