استقبال استرالیا از آتش‌بس میان ایران و آمریکا

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 10:16
نخست وزیر استرالیا، آتش‌بس میان تهران و واشنگتن را «بسیار مثبت» توصیف و ابراز امیدواری کرد که این آتش‌بس پایدار و منجر به کاهش قیمت جهانی سوخت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه استاندارد، آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا گفت که تهدید روز سه‌شنبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای نابودی زیرساخت‌های غیرنظامی «غیرعادی» بود.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم استفاده از چنین زبانی برای رئیس جمهور آمریکا مناسب باشد، فکر می‌کنم این ادبیات نگرانی‌هایی را که از قبل وجود داشته است، افزایش خواهد داد. ما بسیار واضح گفته‌ایم که هر درگیری باید در چارچوب قوانین بین‌المللی انجام شود و این بدان معناست که غیرنظامیان که در درگیری دخیل نیستند باید از هرگونه حمایت ممکن برخوردار شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.