اخراج یک پرسپولیسی دیگر؟ | خروج از کشور در همان روز نخست جنگ

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 09:35
سروش رفیعی، ستاره باتجربه پرسپولیس نیز رفتاری مشابه پیروانی انجام داد و در همان روز اول جنگ راهی کانادا شد

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه تحولات فوتبال ایران پس از آغاز جنگ، خبرهای تازه‌ای از دو چهره شاخص باشگاه پرسپولیس منتشر شده است. افشین پیروانی، مدیر باسابقه تیم پرسپولیس، بلافاصله پس از شروع جنگ به‌صورت زمینی از مرز ایران خارج شد و به آمریکا رفت.

او که اقامت این کشور را دارد و همسر و فرزندش نیز ساکن آنجا هستند، پیش‌ از این نیز همواره از تعطیلی‌های لیگ برتر استفاده می‌کرد تا به دیدار خانواده‌اش برود. این اقدام در طی روزهای گذشته با حملات رسانه‌ای گسترده‌ای روبه‌رو شده بود. حالا باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای، همکاری با پیروانی را «تعلیق» اعلام کرده است. به نظر می‌رسد او عملاً اخراج شده و دیگر شاهد حضورش در پرسپولیس نخواهیم بود.

از سوی دیگر، سروش رفیعی، ستاره باتجربه پرسپولیس نیز رفتاری مشابه انجام داد و در همان روز اول جنگ راهی کانادا شد. او هم اقامت کانادا را دارد و طی این مدت به شدت زیر تیغ انتقادات قرار گرفته است. حالا شایعاتی به گوش می‌رسد که باشگاه پرسپولیس ممکن است همکاری با سروش را نیز تعلیق کند و او هم به سرنوشت پیروانی دچار شود. هرچند هنوز خبری به‌طور رسمی در این خصوص اعلام نشده، اما زمزمه‌هایی وجود دارد که سروش دیگر نتواند برای پرسپولیس بازی کند. جالب اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس در ابتدا شایعه اخراج پیروانی را تکذیب کرده بودند، اما حالا به نظر می‌رسد وضعیت تغییر کرده است. باید دید واکنش رسمی باشگاه به این ماجرا چه خواهد بود و آیا سروش رفیعی نیز مانند پیروانی از جمع سرخ‌پوشان کنار گذاشته می‌شود یا خیر.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.