نیروگاه اتمی بوشهر به صورت ایمن در حال تولید برق است

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 08:12
روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهراعلام کرد: این نیروگاه با توان تولید ۱۰۰۰ مگاوات برق هسته‌ای، به صورت کاملاً ایمن در مدار تولید برق قرار داشته و در حال فعالیت می‌باشد.

نیروگاه اتمی بوشهر به صورت ایمن در حال تولید برق است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مجتمع عظیم ملّی با رعایت بالاترین استاندارد‌های بین‌المللی، به صورت کاملاً ایمن و مطمئن در حال فعالیت و تزریق انرژی به شبکه سراسری برق کشور است.

نیروگاه اتمی بوشهر در این اطلاعیه یادآورشده است: از بدو راه‌اندازی این نیروگاه تاکنون و طی ۱۲ سال بهره‌برداری، بیش از ۷۸ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی الکتریکی تولید نموده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: این تولید انرژی، از انتشار سالیانه هفت میلیون تن گاز‌های آلاینده و گاز‌های گلخانه‌ای جلوگیری نموده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.