استقلال حاضر به شرکت در تونمنت نشد

افکار نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 07:17
مسئولان استقلال تحت هیچ شرایطی حاضر به شرکت در تونمنت 6 جانبه برای تعیین قهرمان لیگ نیستند.

صحبت‌های حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ مبنی بر احتمال برگزاری یک تورنمنت با حضور 6 تیم بالای جدول به صورت متمرکز و برای تعیین قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر حاشیه هایی را ایجاد کرده است.

پیشنهاد برگزاری تورنمنت 6 جانبه با مخالفت مسئولان استقلال مواجه شده است. در این خصوص علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره استقلال مخالفت رسمی با تورنمنت شش جانبه را بیان کرد و حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که استقلالی‌ها تحت هیچ شرایط در تورنمنت شش جانبه شرکت نخواهند کرد.

یکی از مدیران باشگاه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «با چه معیاری باید تورنمنت شش جانبه برگزار شود؟ چرا این تورنمنت چهارجانبه و با حضور 4 تیم بالای جدول نباید باشد؟ همین حالا روی کاغذ تا تیم یازدهم جدول رده‌بندی شانس قهرمانی دارند و برگزاری چنین تورنمنتی عادلانه نخواهد بود. اگر قرار به این مسئله باشد، باید کل لیگ برگزار شود.»

در حال حاضر تیم ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر پرسپولیس است که نسبت به استقلال صدرنشین 7 امتیاز کمتر دارد. به همین خاطر آبی‌ها زیر بار شرکت در تورنمنت شش‌جانبه نمی‌روند.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند که اگر قرار به شروع مجدد بازی‌های لیگ است، همه تیم‌ها باید در آن شرکت کنند و اگر هم امکان این مسئله نیست مسابقات به بعد از جام جهانی موکول شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.