2 واحد صنعتی اراک هدف حمله آمریکایی صهیونی قرار گرفت

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 00:42
معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: 2 واحد صنعتی جوار شهر اراک هدف حملات دشمن آمریکایی صهیونی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اراک، به دنبال شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر اراک حسن قمری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در گفت‌وگویی خبری از حمله دشمن آمریکایی صهیونی به بخش‌هایی از دو کارخانه جوار شهر اراک خبر دادو گفت: گروه‌های امدادی و ارزیاب در محل حملات حاضر شده و در حال اجرای عملیات امدادرسانی هستند .

تسنیم نوشت: وی افزود: از مردم درخواست داریم به محل حادثه مراجعه نکرده و باعث ایجاد تجمع نشوند چراکه حضور مردم در محل حملات علاوه بر اختلال در روند امدادرسانی، خطراتی را برای تجمع کنندگان در پی دارد.

برخی رسانه‌ها از جمله اقتصاد نیوز نوشتند: خبر می رسد که کارخانه آلومینیوم اراک مورد حمله دشمن قرار گرفت.

۲۲۳۲۲۳


 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید