فرمانده نیروی هوافضای سپاه: وارد مرحله جدیدی از جنگ شدیم | ضربات قبلی به دشمن، ۲ برابر می‌شود

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 15:28
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استفاده از پرتابگرهای دو فروندی جهت شلیک موشک به سمت دشمن آمریکایی صهیونیستی، از ورود به مرحله جدیدی از جنگ خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی با انتشار ویدیویی از شلیک موشک‌های ایرانی به سمت دشمن- آمریکایی- صهیونی با پرتابگرهای دو فروندی، نوشت:

«و اینک مرحله جدید جنگ

با پرتابگرهای تازه نفس دو فروندیِ موشک‌های فاتح و خیبرشکن

همۀ ضربات قبلی × دو»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.