قدردانی مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر از تلاش کارکنان برق البرز برای حفظ پایداری شبکه

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 14:36
مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر در بازدید از شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با تأکید بر اهمیت استمرار خدمت‌رسانی، از تلاش کارکنان این مجموعه در حفظ پایداری شبکه برق و صیانت از زیرساخت‌های صنعت برق در شرایط جنگی قدردانی کرد.

قدردانی مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر از تلاش کارکنان برق البرز برای حفظ پایداری شبکه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی قربانی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر به همراه فرهاد شبیهی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با حضور در استان البرز با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان دیدار و در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در حوزه خدمت‌رسانی و حفاظت از زیرساخت‌های برق در دوران جنگ قرار گرفت.

در این دیدار، مسعود خواجه‌وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای حفظ پایداری شبکه برق و استمرار خدمت‌رسانی در جنگ رمضان ارائه کرد و به عملیات تأمین برق و مدیریت شرایط پس از حمله به پل B۱ در استان اشاره کرد.

وی همچنین نقش نیرو‌های حراست در صیانت از زیرساخت‌ها و پشتیبانی از عملیات خدمت‌رسانی را تشریح کرد.

در ادامه، فرهاد شبیهی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به هماهنگی میان مجموعه‌های صنعت برق در استان البرز، عملکرد تیم‌های عملیاتی در بازسازی مناطق آسیب‌دیده ناشی از جنگ را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرکل حراست توانیر نیز با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم، از تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و فعالیت نیرو‌های حراست در صیانت از سرمایه انسانی و تجهیزات شبکه برق قدردانی کرد.

قربانی در حاشیه این دیدار از برخی مناطق آسیب‌دیده در جنگ و نیز وضعیت امنیت و حفاظت از تأسیسات صنعت برق بازدید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.