
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی داودآبادی با بیان اینکه تعداد ۱۴مورد آسیب ناشی از ترکش پرتابههای دشمن صهیونی - آمریکایی در جنگ تحمیلی سوم به شبکه تحت پوشش شرکت برق منطقهای باختر آسیب رساندهاند گفت: این آسیبها با تلاش شبانه روزی همکاران عملیاتی همگی در اسرع وقت رفع عیب شد.
وی افزود: متخصصان شرکت برق منطقهای باختر به همراه نیروهای ایثارگر تعمیرات بهصورت شبانهروزی برای صیانت از شبکه و جلوگیری از هرگونه اختلال و همچنین کمک به شرکتهای برق معین در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.
او تأکید کرد: کارکرد برق برای تأمین انرژی مورد نیاز خانهها، مراکز درمانی، خدمات شهری و فعالیتهای روزمره مردم است. از این رو حمله به تاسیسات برق مغایر با کنوانسیونهای بینالمللی و جنایت جنگی علیه بشریت است.
داودآبادی ضمن قدردانی از تلاش شبانهروزی نیروهای عملیاتی صنعت برق گفت: در این روزهای حساس، تیمهای فنی و عملیاتی شرکت برق منطقهای باختر با تمام توان در حال پایش، نگهداشت و تقویت شبکه هستند تا هیچگونه اختلالی در روند خدمترسانی ایجاد نشود.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای باختر با اشاره به نقش بسیار مهم مردم در شرایط فعلی ادامه داد: همکاری مشترکان در مدیریت مصرف به ما کمک میکند تا پایداری شبکه حفظ شود و تأسیسات در برابر فشارهای فنی تابآورتر عمل کنند.
این مقام مسئول تأکید کرد: مردم شریف ما اطمینان داشته باشند که صنعت برق، با اتکا به توان متخصصان و تلاش شبانهروزی نیروهای خود، تا آخرین نفس و با عزم جدی برای حفاظت از شبکه و ارائه بیوقفه خدمات به شهروندان خواهد کوشید.