بانک مرکزی در اطلاعیهای اعلام کرد: کارتهای بانکی با تاریخ انقضای اردیبهشت و خرداد با بخشنامه بانک مرکزی و به منظور خدمترسانیِ مطلوب در شرایط حادث شده، به مدت سه ماه تمدید میشوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیرو بخشنامه شماره ۰۴.۳۱۶۶۴۹ مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ بانک مرکزی در خصوص تمدید تاریخ انقضای کارتهای صادره، با عنایت به شرایط حادث شده و ضرورت ادامه خدمترسانی مطلوب به مشتریان شبکه بانکی و کاهش مراجعات حضوری به شعب بانکها، مقرر شد بهمنظور رفع نیازمندی مشتریان درخصوص تمام کارتهای پرداخت با تاریخ انقضای اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۵، حتیالمقدور بدون صدور کارت جدید، تاریخ انقضای کارتهای مربوطه به مدت سه ماه، تمدید شوند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.