متنی که نوید محمدزاده پس از ۳۸ روز نوشت

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:40
نوید محمدزاده، بازیگر سینما و نمایش خانگی پس از گذشت ۳۸ روز از تجاوز آمریکایی_صهیونی به خاک کشورمان، به جنگ واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین نوید محمدزاده، بازیگر سینما و نمایش خانگی پس از گذشت ۳۸ روز از تجاوز آمریکایی_صهیونی به خاک کشورمان، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به این جنگ تحمیلی واکنش نشان داد؛ بی‌آنکه دشمن متجاوز را محکوم کند.
اول
آخر
وطن
عشق
ایران
زنده باد مردم ایران
سرزمین نور
ایران باستان
ایران کهن
شکوه اصالت تاریخ
ایران جان
سه تا جنگ بودم ایران
الانم هستم تهران
عشق است ایران
تصویر ایلام ۱۴۰۳

متنی که نوید محمدزاده پس از ۳۸ روز نوشت

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.