دو بازیکن خارجی مس رفسنجان ار این تیم جدا شدند

افکار نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 02:47
دو بازیکن خارجی مس رفسنجان به حضورشان در این تیم پایان دادند.

باشگاه مس رفسنجان که در نقل و انتقالات زمستانی با جذب یک مدافع و یک مهاجم خارجی سعی در تقویت تیم داشت تا در کورس بقا در لیگ برتر بتواند شرایط خود را بهتر کند، حالا با جدایی این دو بازیکن مواجه شده است. لی کی‌جه مدافع اهل کره جنوبی و استفان اشکوسکی وینگر اهل مقدونیه به عنوان تازه واردترین خارجی‌های لیگ ایران نیز به حساب می‌آمدند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن تایید جدایی این دو بازیکن اعلام کرد که با توجه به شرایط کشور، آنها با فسخ یکطرفه جدا شده‌اند. مباحث مالی و حقوقی مربوط به جدایی آنها نیز به طور کامل انجام شده است.

کی‌جه خیلی زود در ترکیب اصلی مس رفسنجان جاافتاد و در قلب دفاع این تیم به میدان می‌رفت اما اشکوسکی بیشتر بازی به عنوان یار تعویضی فرصت بازی پیدا کرده بود. مجتبی جباری سرمربی مس نیز پیش از این گفته بود که نفرات خارجی تیم برای هماهنگی بیشتر با بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارند اما چنین فرصتی در تقویم مسابقات وجود ندارد.

گفتنی است مس رفسنجان با 15 امتیاز از 22 مسابقه در آخرین رتبه جدول رده‌بندی قرار دارد و بقا در لیگ مهمترین هدفی است که دنبالش می‌کند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.