«دومینوی آتش»؛ تازه‌ترین تهدید فرمانده هوافضای سپاه

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:30
حساب کاربری فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در فضای مجازی از «آغاز یک دومینوی آتش» در سرزمین‌های اشغالی و منافع آمریکا در غرب آسیا خبر داده است.

«دومینوی آتش»؛ تازه‌ترین تهدید فرمانده هوافضای سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حساب کاربری سردار سرتیپ سیدمجید موسوی نوشت: «حالا دومینویی از آتش شروع شده که کسی جز ایران نمی‌تواند متوقفش کند.»

او در این پیام مجازی ۳ منطقه «حیفا، فجیره و شعیبه» را مشخصا نام برده است.

این سه بندرهایی در منطقه دارند که راهبردی شناخته می‌شوند. علاوه بر حیفا که در سرزمین‌های اشغالی مرتب هدف حملات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده، خبرها از انفجارهایی در فجیره امارات حکایت داشته است. به گفته منابع، انفجارها علیه منافع آمریکا بوده است.

حملات ایران به تأسیسات آمریکایی پتروشیمی شعیبه کویت هم دیروز گزارش شد. نتیجه آن آتش‌سوزی خیلی وسیع و توقف کامل این مجموعه همکار نیرو‌های مسلح آمریکا اعلام شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.