پویش «بی‌تاب میناب» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 17:56
شهرکرد - رئیس اداره تعلیم و تربیت کودک اداره‌کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش «بی‌تاب میناب» خبر داد.

حجت‌الله نادری در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و نام شهدای دبستان شجره طیبه میناب که در ماه مبارک رمضان به دست دشمن جنایتکار آمریکایی صهیونی به شهادت نائل شدند، اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن چهلم این شهدای دانش‌آموز، پویش «بی‌تاب میناب» در استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تعلیم و تربیت کودک اداره‌کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پویش در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدای نوآموز و دانش‌آموز در جنگ تحمیلی سوم از سوی اداره تعلیم و تربیت کودک استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

نادری اهداف پویش بی‌تاب میناب را برشمرد و گفت: آشنایی با فرهنگ مقاومت و ایثار، آشنایی کودکان با شهدای نوآموز و دانش‌آموز، تقویت روحیه همبستگی ملی در میان کودکان و ایجاد فضای آموزشی و پرورشی مملو از معنویت و ایمان از مهم‌ترین اهداف است.

وی بیان کرد: این پویش در ۲ محور شامل تولیدات مربیان کودکستان‌های استان چهارمحال و بختیاری مرتبط با اهداف پویش و نیز فعالیت‌های نوآموزان پیش‌دبستانی در حوزه نقاشی، دست‌ورزی، سرود، شعر خوانی و ... برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره تعلیم و تربیت کودک اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تصریح اینکه پویش بی‌تاب میناب از امروز ۱۷ فروردین آغاز شده است، افزود: این پویش تا ۲۰ فروردین‌ماه و در ایام چهلمین روز شهادت این کودکان دانش‌آموز ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.