کاربران «شاد» صبوری کنند؛ بالاخره پیام‌ها ارسال می‌شود

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 17:37
دانش‌آموزان و معلمان برای جایگزینی می‌توانند از کلاس مجازی شاد که هیچ کندی ندارد و سرورهایشان مجزا از این بخش شاد است، استفاده کنند.

به گزارش خبرآنلاین،مشاور مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: شبکه شاد حدود ۱۶ میلیون مخاطب دارد و از این تعداد حدود ۱۲ میلیون نفر فعال هستند. کلاس‌های درس از ساعت ۸ تا ۱۷ زمان‌بندی شده‌اند و معلمان در زمان معین می‌توانند کلاس درس خود را بدون مشکل برگزار کنند.

 صداوسیما در خبری نوشت: به دلیل پیک شدید، ارسال پیام با کندی مواجه است که مخاطبان با کمی صبوری می‌توانند پیام خود را ارسال کنند.

دانش‌آموزان و معلمان برای جایگزینی می‌توانند از کلاس مجازی شاد که هیچ کندی ندارد و سرورهایشان مجزا از این بخش شاد است، استفاده کنند.

ارسال پیام شخصی از امروز تا ۵ بعدازظهر محدود شده‌ است، اما دانش‌آموزان بعد از ساعت ۵ بعدازظهر می‌توانند پیام‌های شخصی خود را بدهند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.