نتانیاهو: ساکنان شمال اسرائیل در دوره سختی هستند

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 17:08
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار نفر در حملات ایران به حیفا ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه سی و هشتمین روز جنگ، در سخنانی گفت: ما از کشته شدن چهار نفر در حملات به حیفا متاسف هستیم.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش الجزیره، وی گفت: ساکنان شمال اسرائیل در مرحله سختی هستند. از تمام اسرائیلی‌ها می‌خواهم به دستورات جبهه داخلی در این مرحله دشوار پایبند باشند.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که موشک‌های رهگیر به سمت موشک ایرانی شلیک شد اما موفق نشدند.

رسانه‌های عبری همچنین اعلام کردند ۱۶ ساختمان مجاور منطقه‌ای که موشک به آن اصابت کرده بود تخلیه شدند.

به گفته منابع، جسد چهار فرد از زیر آوارها در پی شلیک موشک به ساختمان مذکور در حیفا پیدا شدند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید