نیکزاد: ایران به باتلاق آمریکا تبدیل شده است

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 16:18
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به باتلاق آمریکا تبدیل شده است، گفت: ایران با اتکا بر اعتماد به نفس ملی و ایمان قلبی به خدا، دشمن را عبرت تاریخ خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تصویری از بالگردهای سرنگون شده آمریکایی در نبرد مشترک نیروهای مسلح مقتدر کشور، نوشت: «‏تکرار واقعه طبس در اصفهان نشان داد ایران به باتلاق آمریکا تبدیل شده است. راه برون رفتی ندارید مگر اینکه کشور با عظمت و مقتدر و مردم شجاع و متمدن ایران را به رسمیت بشناسید. ایران با اتکا بر اعتماد به نفس ملی و ایمان قلبی به خدا شما را عبرت تاریخ خواهد کرد.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.