
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ دقایقی پیش صدای چند انفجار از پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه به گوش رسید.
ظهر امروز دشمن آمریکایی صهیونی به پتروشیمیهای مستقر در عسلویه شامل پتروشيمي جم و دماوند حمله کرد.
شرکتهای مبین و دماوند که برق، آب و اکسیژن پتروشیمیهای عسلویه را تامین میکردند هدف حمله قرار گرفتهاند.
همچنین پتروشیمی پارس سالم است و آسیبی به این شرکت وارد نشده است.
این دو شرکت فعالیتی مشابه فجر انرژی در ماهشهر داشتهاند و به همین دلیل برق تمامی پتروشیمیهای عسلویه تا بازسازی این شرکتها خاموش خواهد ماند.