سخنگوی ارتش گفت: هدف ما از رساندن دشمن به نقطه «پشیمانی واقعی» ممکن است از سوی برخی احساسی تلقی شود اما کاملا عقلانیت راهبردی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ محمد اکرمینیا گفت: رساندن دشمن به پشیمانی واقعی، برای جلوگیری از تکرار جنگ در آینده یک ضرورت است. چون سطح بازدارندگی بهگونهای افزایش مییابد که دشمن دیگر جرئت اقدام مجدد علیه کشور را نخواهد داشت.
سخنگوی ارتش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستاده، به تهدیدات پاسخ داده و در مواردی هم توانسته با تهدیدهای دشمن مقابله کند.
سخنگوی ارتش گفت: با قاطعیت اعلام میکنیم که دشمن اینجای جنگ در دستیابی به اهدافش ناکام مانده و با شکست مواجه شده است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.