واکنش وزارت خارجه به ادعای استفاده از جنگنده چینی توسط برخی کشورهای منطقه علیه ایران

اقتصادنیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:23
اقتصادنیوز: بقایی به ادعای استفاده جنگنده چینی توسط برخی کشورهای منطقه علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه درباره استفاده از جنگنده چینی توسط برخی کشورهای منطقه علیه ایران گفت: این موضوع مهمی است. این نشانه این است که برخی کشورهای منطقه مستقیما یا اجاره دادن به آمریکا دارند در جنایت علیه ایران مشارکت می‌کنند. ما در هر صورت مسئولیت بین‌المللی را به آنان گوشزد می‌کنیم. در خصوص گفتگو با چین به عنوان سازنده هم رایزنی خواهد شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.