رئیس فدراسیون بسکتبال: منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:02
جواد داوری گفت: در صورت صدور مجوز وزارت ورزش، سازمان لیگ برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌ها را آغاز خواهد کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال: منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جواد داوری با اشاره به شرایط کشور و رشادت رزمندگان، اظهار داشت: در آغاز لازم می‌دانم برای پیروزی رزمندگان پرتوان در «جنگ رمضان» که در مقابل دشمن صهیونی–آمریکایی ایستادگی می‌کنند، آرزوی موفقیت و سربلندی داشته باشم. همچنین از مردم شریف و عزیز ایران قدردانی می‌کنم که همواره میدان را خالی نگذاشته و با حضور و حمایت خود، پشتوانه‌ای ارزشمند برای کشور بوده‌اند.

وی در ادامه درباره وضعیت لیگ بسکتبال کشور گفت: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، کلیه رقابت‌های لیگ لغو شد و در حال حاضر منتظر تصمیمات بعدی هستیم.

جواد داوری افزود: بدیهی است در صورت صدور مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان سازمان لیگ برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات انجام خواهد داد.

با توجه به پنجره سوم مسابقات جام جهانی و بازی معوقه پنجره دوم، از نظر زمان‌بندی شرایط بسیار حساس و پرچالش است و لازم است بهترین تصمیم‌گیری‌ها اتخاذ شود تا تیم ملی با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شود.

داوری با تأکید بر اهمیت برگزاری منظم مسابقات عنوان کرد: فدراسیون بسکتبال تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی، بهترین شرایط ممکن را برای تیم‌ها، بازیکنان و کادر اجرایی فراهم کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با بهبود شرایط و همکاری باشگاه‌ها، هرچه زودتر شاهد از سرگیری رقابت‌ها و برگزاری شایسته لیگ بسکتبال باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.