انتقال صنوف مزاحم سمنان به شهرک تخصصی؛فرماندار: نظم شهری در اولویت است

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:27
سمنان- فرماندار سمنان از اجرای طرح ساماندهی صنوف مزاحم شهر با اولویت انتقال آنان به یک شهرک تخصصی خبر داد و بر ضرورت فراهم سازی بستر مناسب‌تری برای فعالیت این واحدها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان، صبح دوشنبه در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف استان سمنان در فرمانداری مرکز استان ضمن اشاره به شرایط کنونی کشورمان بیان کرد: ایستادگی اصناف پای نظام و همکاری در شرایط خاص، نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری و تعهد این قشر اثرگذار است.

وی با تأکید بر عملکرد مطلوب در حوزه تنظیم بازار افزود: اصناف در این مدت به‌عنوان بازوی همراه و کمک‌حال مجموعه مدیریت بازار، نقش تعیین‌کننده‌ای در تثبیت قیمت‌ها و تأمین به‌موقع اقلام و کالاهای اساسی ایفا کردند؛ به‌گونه‌ای که با وجود شرایط خاص، هیچ‌گونه افزایش قیمت و یا مشکل جدی در بازار گزارش نشد.

فرماندار سمنان در ادامه به برخی چالش‌ها اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد فرآیند ساماندهی و تکمیل مجوز فعالیت برخی واحدهای صنفی با جدیت بیشتری از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری شود تا شاهد انسجام و نظم بیشتر در این حوزه باشیم.

صمیمیان همچنین با اشاره به موضوع پارک‌موزه تصریح کرد: در راستای تسریع در تکمیل این مجموعه، با دستور استاندار، تعامل و توافقی میان اتاق اصناف و مجموعه پارک‌موزه در دستور کار قرار گرفته است که در همین راستا نیز جلسه‌ای با حضور طرفین در فرمانداری برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ساماندهی صنوف مزاحم اشاره کرد و گفت: انتقال این صنوف به یک شهرک تخصصی و ویژه در دستور کار قرار دارد تا ضمن ایجاد نظم شهری، بستر مناسب‌تری برای فعالیت این واحدها فراهم شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.