لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار می‌شود

تابناک دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:21
به نظر می‌رسد با توجه به مخالفت باشگاه‌ها، برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر به بعد از جام جهانی موکول خواهد شد.

جلسه هم اندیشی سازمان لیگ برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر، روز گذشته با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران عامل تمام باشگاه‌های لیگ برتری به صورت وبیناری برگزار شد. 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این جلسه، 12 باشگاه مخالفت خود را با برگزاری ادامه لیگ اعلام کردند. این باشگاه‌ها کمبود زمان برای آماده‌سازی، مشکلات مالی، ترس از مصدومیت‌ها، عدم فراهم بودن زیر ساخت‌ها از جمله ورزشگاه‌ها و ... را دلایل مخالفت خود برشمردند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه گفت که هیچ‌کس نگفته حتما لیگ برگزار شود اما اگر شرایط مهیا باشد، لیگ ادامه پیدا می‌کند.

با توجه به نظرات موافق و مخالف، قرار شد سازمان لیگ تا هفته بعد در این باره تصمیم‌گیری کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر به دلیل مخالفت باشگاه‌ها با برگزاری ادامه لیگ، در پیش بودن جام جهانی، احتمال عدم بازگشت مربیان یا بازیکنان خارجی و ... گزینه اصلی سازمان لیگ، ادامه مسابقات بعد از جام جهانی و قبل از شروع فصل آینده است تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

در صورتی که این تصمیم گرفته شود، فدراسیون فوتبال باید دو تیم را برای مسابقات آسیایی معرفی کند که این موضوع نیز می‌تواند چالش جدیدی را ایجاد کند. 

طبق جدول فعلی، استقلال و تراکتور تبریز تا پایان هفته بیست و سوم تیم‌های اول و دوم هستند.

این موضوع اما می‌تواند چالش‌هایی ایجاد کند. پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان به صراحت اعلام کرده که لیگ باید ادامه پیدا کند.

در نهایت باید سازمان لیگ چگونه از این بحران عبور خواهد کرد؛ آیا همین روشی که فعلا در نظر دارد را پیدا می‌کند یا راهی دیگر در پیش خواهد گرفت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.