
به گزارش خبرگزاری صداو سیما از شرکت ملی مس، مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در نخستین نشست کارگروه بومیسازی و ساخت داخل شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۵ با اشاره به موفقیت برنامههای بومیسازی تجهیزات و قطعات اساسی، بر اهمیت تأمین بهموقع نیاز طرحها، جلوگیری از خروج ارز و پیشبرد طرحهای توسعهای تأکید کرد.
سیدمصطفی فیض، با تأکید بر لزوم استفاده از توانمندیهای داخلی در حوزه بومیسازی، اعلام کرد که طراحی و اجرای ابرطرحهای ساخت داخل با مشارکت شرکتهای داخلی بهعنوان گام راهبردی آینده در دستور کار قرار گرفته است. این اقدامات در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی صورت میگیرد.