سازمان انرژی اتمی: حمله به تاسیسات آب سنگین ایران جنایتی آشکار است

اقتصادنیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 08:43
اقتصادنیوز: سازمان انرژی اتمی در خصوص حمله به تاسیسات آب سنگین ایران مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به تاسیسات آب سنگین ایران در برنامه ایکس نوشت:

آب سنگین و مشتقات آن در داروسازی، تشخیص و درمان بیماری‌ها و صنایع پیشرفته، نقشی راهبردی و حیات‌بخش دارند.

این سازمان افزود: حمله آمریکایی_صهیونی به تأسیسات آب سنگین ایران، جنایتی آشکار علیه علم، سلامت و پیشرفت بشریت است.

سازمان انرژی اتمی تاید کرد: نه پیشرفت علمی ما متوقف می‌شود ‌و نه اراده‌مان برای خدمت به صلح و سلامت جهان.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.