خبرورزشی‌گردی| دو روز در استقلال مدیریت کنی مریض می‌شوی!

خبرورزشی دوشنبه 17 فروردین 1405 - 07:04
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ۱۲ سال قبل مدعی بود نگران چک‌هایی است که از حساب شخصی خود برای استقلال صادر کرده.

بعد از پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۳ شایعه تحولات مدیریتی در استقلال و رفتن علی فتح‌الله‌زاده به وضوح شنیده می‌شد. شایعه‌ای که البته در نهایت هم به واقعیت بدل گردید.

در همین راستا فتح‌الله‌زاده ۱۷ فروردین ۹۳ و هنگامی که روزهای پایانی مدیرعاملی خود در استقلال را سپری می‌کرد، طی مصاحبه‌ای به نکات جالبی اشاره داشت که بد نیست خودتان چکیده حرف‌هایش را مرور کنید:

  • بزرگترین نگرانی من در حال حاضر دادن چک شخصی خودم به طلبکاران برای حل مشکلات مالی استقلال است و می‌ترسم برایم دردسر ایجاد کند.
  • مگر یک‌نفری چقدر می‌توانم برای استقلال درآمدزایی کنم؟ کسی نیست دست ما را بگیرد و هیچ کمکی به استقلال نمی‌شود.
  • می‌گویند بعضی‌ها می‌خواهند جای من را بگیرند و به همین خاطر مرتب در مصاحبه‌های خود انتقاد می‌کنند ولی آیا آقای ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما هم دنبال مدیریت در استقلال است؟ تلویزیون علیه ما برنامه می‌سازد. البته امیدوارم کسانی که مغرضانه علیه ما می‌نویسند و انتقاد می‌کنند، در آن دنیا پاسخگوی تمام تهمت‌هایی باشند که این روزها زده‌اند.
  • مدیریت استقلال کار راحتی نیست. اگر شما دو روز در این باشگاه مدیریت کنید، مریض می‌شوید!

بیشتر بخوانید: شکست استقلال در روز آبروریزی فوتبال ایران! +عکس

خبرورزشی‌گردی| دو روز در استقلال مدیریت کنی مریض می‌شوی!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.