اولیانوف: ایران ضرب‌الاجل‌ها را نمی‌پذیرد

افکار نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 23:20
نماینده روسیه در آژانس در واکنش به تعیین ضرب‌الاجل از سوی‌ ترامپ برای تهران، گفت که ایران فقط توافق‌های منطقی را می‌پذیرد و در برابر اولتیماتوم تسلیم نمی‌شود.

نماینده دائم روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی میخائیل اولیانوف امروز در واکنش به تعیین ضرب‌الاجل و تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا، در پیامی در حساب تلگرام خود نوشت: واشنگتن نمی‌تواند درک کند که تهران اولتیماتوم‌ها را نمی‌پذیرد. ایران توافق‌هایی را می‌پذیرد که بر اساس مصالحه‌های منطقی باشند.

رئیس‌جمهور آمریکا که از بسته ماندن تنگه هرمز در نتیجه جنگ‌افروزی‌اش علیه ایران مستاصل شده، دیروز تهدید کرد که اگر تا ۴۸ ساعت این آبراه مهم باز نشود، نیروگاه‌های ایران را بمباران خواهد کرد.

او امروز هم در مصاحبه با فاکس نیوز هدف اصلی خود از تجاوز به ایران را تصاحب نفت ایران اعلام و بار دیگر تهدید کرد که «اگر ایران سریعاً به توافق نرسد ... خواهید دید که پل‌ها و نیروگاه‌ها در سراسر کشورشان فرو می‌ریزند».

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در گفت‌وگو با آکسیوس، مدعی مذاکره با ایران شد و گفت: مذاکرات با ایرانی‌ها به خوبی پیش می‌رود، اما نمی‌توان با آنها به خط پایان رسید.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.