حمله دشمن به بندرلنگه و کنگ؛ ۶ شهید و ۱۷ مصدوم

همشهری آنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 22:36
معاون استاندار هرمزگان از حمله دشمن به شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ و شهادت ۶ هم‌وطن خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، با اشاره به شهادت ۶ تن از هموطنان و ۱۷ نفر از مجروح در حمله به شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: دشمن صهیونیستی و آمریکایی با هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی و ایجاد ناامنی، نقاطی را در شهرستان لنگه را مورد حمله با هواگردهای خود قرار داد.

وی تصریح کرد: در شهر کنگ و بندر لنگه، یک مکان عمومی غیر نظامی هدف قرار گرفت ‌

وی از حضور سریع دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان خبر داد و گفت: تا این لحظه ۶ نفر به شهادت رسیده‌اند و مجروحان نیز به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.