وزیر نیرو: برق مازاد داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تامین کنیم

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 22:01
عباس علی آبادی وزیر نیرو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تمام مراکز حساس کشور تأمین برق می‌شوند و تا این لحظه باید گفت ما برق مازاد داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.
وزیر نیرو گفت: در حال حاضر تأمین برق تمام مراکز حساس کشور انجام می‌شود و حتی برق مازاد نیز در اختیار داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تأمین کنیم اما توصیه می شود مردم از اسراف و از مصرف غیرصحیح پرهیز کنند.
 
به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی وزیر نیرو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تمام مراکز حساس کشور تأمین برق می‌شوند و تا این لحظه باید گفت ما برق مازاد داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.
 
وی در عین حال تأکید کرد: البته به این معنا نیست که اسراف کنیم.
 
علی‌آبادی ادامه داد: من همواره و همیشه به مردم عزیزمان توصیه دارم که این کالاهای با ارزش را که با زحمت واقعاً به دست می‌آیند، بهینه مصرف کنند.
 
وزیر نیرو افزود: توصیه می شود مردم از اسراف و از مصرف غیرصحیح پرهیز کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.