واکنش محسن رضایی به تهدید و توهین ترامپ

تابناک یکشنبه 16 فروردین 1405 - 20:51
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی در واکنش به سخنان توهین‌آمیز و تهدیدآمیز رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران، تاکید کرد: تداوم تهدیدات‌ او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست.

به گزارش تابناک، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز و تهدیدآمیز رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران، نوشت:

«‏رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا از «تنگه را باز می‌کنم» به مرحله «تنگه را باز کنید» با فحاشی رقت‌انگیز علیه ملت ایران رسیده است. تداوم تهدیدات‌ او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست.

روزی متوجه می‌شود که جهان صحنه اجرای تک‌نفره او نیست!»

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.