محسن رضایی: ترامپ از «تنگه را باز می‌کنم» رسید به مرحله «تنگه را باز کنید»

همشهری آنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 20:08
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: ‏رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا از «تنگه را باز می‌کنم» به مرحله «تنگه را باز کنید» با فحاشی رقت‌انگیز علیه ملت ایران رسیده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایکس نوشت: ‏رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا از «تنگه را باز می‌کنم» به مرحله «تنگه را باز کنید» با فحاشی رقت‌انگیز علیه ملت ایران رسیده است.

رضایی افزود: تداوم تهدیدات‌ او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست. روزی متوجه می‌شود که جهان صحنه اجرای تک‌نفره او نیست!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.