فرمانده نیروی قدس سپاه: واقعه طبس و مرصاد در منطقه تکرار می‌شود

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 19:16
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، در پیامی خطاب به «اصحاب اپستین»، نسبت به وقوع شگفتی‌های جدید در منطقه هشدار داد. وی با اشاره به حوادث اخیر، بر تداوم تقابل با عوامل ناامنی و تکرار تجربه‌هایی نظیر واقعه طبس تأکید کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اصحاب اپستین منتظر شگفتی‌های جدید و مرصاد‌ها و طبس‌ها در منطقه باشند.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ

ستون دود از جنوب اصفهان و ناو سوخته اسرائیلی‌ها در مدیترانه، یادآور واقعه طبس و لاشه ناوچه ساعر در جنگ ۳۳ روزه است. اصحاب اپستین منتظر شگفتی‌های جدید و مرصاد‌ها و طبس‌ها در منطقه باشند.

1908

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.