دو پیشنهاد مالی باشگاه‌ها به سازمان لیگ؛ پرداختی به بازیکنان تا هفته ۲۳؟

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:07
باشگاه‎های لیگ برتری دو پیشنهاد به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره مسائل مالی بازیکنان ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جلسه هم اندیشی امروز سازمان لیگ با باشگاه‌های لیگ برتری که با حضور مهدی تاج و مدیران عامل باشگاه‌ها به صورت وبینار برگزار شد، ۱۲ باشگاه با برگزاری ادامه مسابقات لیگ به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی مخالفت کردند.

به گزارش تسنیم، در این جلسه علاوه بر موضوع فوق، پیشنهادات دیگری نیز مطرح شد که مربوط به مسائل مالی و پرداختی به بازیکنان است. بر اساس پیگیری‌ها، برخی باشگاه‌ها پیشنهاد دادند در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ برتر، راهکاری از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اندیشیده شود تا پرداختی به بازیکنان تا پایان هفته بیست‌وسوم یعنی زمانی که مسابقات متوقف شد، صورت گیرد نه کل مبلغ قرارداد به آنها داده شود. 

همچنین در راستای پیشنهاد نخست، برخی باشگاه‌ها پیشنهاد دیگری مطرح کردند تا قرارداد بازیکنان برای فصل آینده با هماهنگی همه باشگاه‌ها به دلیل مشکلات مالی پیش آمده برای اسپانسرها، مالکان و شرایط اقتصادی کاهش پیدا کند. قرار است پس از تصمیم‌گیری درباره ادامه لیگ، جلساتی درباره پیشنهادات مطرح شده برگزار و درباره چگونگی انجام آنها تصمیم‌گیری شود.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.