دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدای جنگ رمضان در اهر و هریس

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 16:42
تبریز- مشاور استاندار در امورایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی با خانواده شهدای تجاوزات اخیر آمریکایی–صهیونی در اهر و هریس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خاکپور فرماندار اهر به همراه علی‌اکبر سلمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و عبدالرزاق میراب مشاور و نماینده تام‌الاختیار استاندار در امور ایثارگران، روز یکشنبه با حضور در شهرستان ‌های اهر و هریس با خانواده‌های معظم شهدای جنگ رمضان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها، یاد و خاطره شهید والامقام احسان غمی تازه‌کندی، متولد ۱۳۷۰ در اهر، از کارکنان خدوم شرکت توزیع برق استان تهران، گرامی داشته شد؛ شهیدی که در حمله ددمنشانه دشمنان در میدان شهدا تهران به فیض عظیم شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در زادگاهش آرام گرفت.

همچنین از مقام شامخ شهید مهدی اصغری، از اهالی روستای گمند از توابع شهرستان هریس که در ارومیه به فیض شهادت رسید، تجلیل به عمل آمد.

مشاور استاندار در امور ایثارگران در این دیدارها با تأکید بر اینکه خون شهدا ضامن پایداری انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت، هرگز در برابر زیاده‌خواهی دشمنان سر خم نخواهد کرد و راه پرافتخار شهدا با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، افتخاری بزرگ و مسئولیتی خطیر است و همگی موظفیم در مسیر تکریم و حمایت از این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.