
به گزارش خبرگزاری صداوسیما شاهرخ رامین، نماینده مجلس شورای اسلامیبا حضور در ستاد مرکزی شرایط اضطراری هلال احمر با قدردانی از نیروهای هلال احمر گفت: مجلس پشتیبان جمعیت هلال احمر است.
وی افزود: این جنگ به ایران تحمیل شده است و ما بارها نشان دادهایم که جنگ طلب نیستیم و پای میز مذاکره بودیم که به ما حمله شد. دشمنان چارهای جز دفاع برای ما نگذاشتهاند و ما در حال دفاع از کشور هستیم. آنها ۳ مرتبه روند دیپلماتیک را مختل کردهاند و ایران هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این وجود مردم درمقابل دشمنان ایستادهاند و در مقابل حملات کور آنها تاب آوردهاند. هلال احمر در این عرصه در کنار مردم است. قرمز و سفیدپوشان هلال احمر امروز در کمترین زمان در عرصه حاضر شده و مرهم بر زخم مردم میگذارند. مردمیکه پای کار کشور ایستادهاند و لحظهای عقب ننشستهاند.
رامین گفت: مردم و هلال احمر امروز ماموریت بزرگی دارند و در میدان حاضر هستند و ما در مجلس نیز به شما افتخار میکنیم. هلال احمر تلاشگر عرصه دفاع و نماد صلح و آرامش است و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.