از اتوبوس برقی تا پلb۱

الف یکشنبه 16 فروردین 1405 - 15:28

در رسانه ها از "تکمیل ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی به تهران" خبر آمده و از زبان مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد تهران گفته شده:"تاکنون ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی هایگر وارد تهران شده و به تدریج در خطوط مختلف به کارگیری خواهند شد..."
 
خبر ورود ۵۰۰ اتوبوس برقی، آن هم در شرایطی که دشمن برق ایران را تهدید می‌کند، در شرایطی که در عملیات های خرابکارانه اش از طریق بمب های گرافیتی (‌Graphite Bomb) *** سعی در جنایت خزنده و تدریجی علیه مردم تهران دارد، خبر مسرت بخشی است اما همزمان پیشرفت ها و داشته هایی را به ما یادآوری می کند که رسانه های دشمن سبب فراموشی شان نزد برخی از مردم شده بودند.

برخی از ما نمی دیدیم که همین پایتخت دارد به سرعت به سمت برقی شدن می رود، حواسمان نبود که ۲ اتوبوس برقی پایتخت همراه ۵۰ اتوبوس دیگر تهران، در آشوبهای دی ماه در آتش کینه‌ و خشونت موساد سوخت.یک دستگاه اتوبوس سوخته را میدان ۷ تیر گذاشتند و یکی را میدان صادقیه، فلکه دوم. مادرم می گفت در میدان صادقیه از دختری شنیده که می گفته کار خودشان بوده تا مظلوم نمایی کنند! امثال آن خانم فریب خورده و شاید فریبکار، امروز بمباران نیروگاه برق، ایستگاه برق، تهدید تمام برق ایران و بمب های گرافیتی مرموز را کار چه کسی می دانند؟ بسیاری از این ها به راه آمده اند. اما شاید هستند کسانی مثل آن کارشناس بی بی سی که دیروز می گفت بمباران پل b1 کار جمهوری اسلامی بوده است، آن هم در حالی که ترامپ قبل از او مسؤولیت اش را به عهده گرفته بود!

به هر روی، این بار یادمان باشد که "علاج در وطن است" و هیچ بیگانه ای در غرب و رژیم خرابکار صهیونی، دلسوز ما نیست.

مقصد آینده ما، پیشرفت ایران هرگز با دخالت امریکا و اسرائیل، چه دخالت مثبت! چه دخالت منفی کنونی اش، وجود نخواهد داشت.

تنها برای هم وطن چشمانمان برق بزند و هرچه آنچه این وطن به آن پاییده و بالیده است.
 
بسیاری از ما از وجود پل b1 بی خبر بودیم یا از اتوبوس های برقی تهران، یا از مشکلات عمیق اقتصادی مردم بحرین و عربستان... یا حجم انبوه خانه های فقیرانه در اراضی اشغالی...این جنگ ما را بیدار کرد.

 

پی‌نوشت

***در اخبار موثق آمده: "...اگر ذراتی شبیه رشته‌های براق، پشم شیشه یا تارهای عنکبوت در آسمان دیدید، نترسید. این‌ها بمب گرافیتی (Graphite Bomb) هستند. این سلاح ذاتاً غیرکشنده است و هدفش نه آسیب به انسان، بلکه از کار انداختن شبکه برق از طریق ایجاد اتصالی در نیروگاه‌هاست..."

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.