رئال مادرید؟ نه، به باشگاهم وفادارم

خبرورزشی یکشنبه 16 فروردین 1405 - 13:09
دومینیک سوبوسلای به شایعات اخیر در مورد انتقالش به رئال مادرید پایان داد و پیامی برای لیورپول ارسال کرد.

دومنیک سوبوسلای تأکید کرده که کاملاً به لیورپول متعهد است. هافبک تیم ملی مجارستان در هفته‌های اخیر با شایعاتی درباره احتمال انتقال به رئال مادرید روبه‌رو بوده است. 

با این حال او در گفت‌وگو با لیورپول اکو گفت: «من عاشق بودن در اینجا هستم. خانواده‌ام خوشحال هستند، باشگاه را دوست دارم، هواداران را دوست دارم و عاشق بازی کردن برای این باشگاه هستم و همین.»

او در ادامه افزود: «می‌دانم تازه‌وارد بودن چه حسی دارد و می‌دانم آمدن به لیگ برتر، به‌خصوص به لیورپول، چقدر سخت است؛ جایی که همیشه از تو انتظار بردن جام‌ها را دارند. امیدوارم به یک رهبر تبدیل شده باشم، اما باید از دیگران بپرسید که آنها چگونه می‌بینند. من فقط تلاش می‌کنم در داخل و خارج از زمین بهترین عملکردم را داشته باشم، تیم را کنار هم نگه دارم و با عملکردم در زمین نقش رهبری ایفا کنم. این مهم‌ترین چیز برای من است. امیدوارم بتوانیم این فصل را به شکل خوبی تغییر دهیم.»

همچنین بخوانید: در ستایش دومینیک سوبوسلای؛ مرد درخشان لیورپول و جانشین شایسته جرارد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.