تقاضای استقلال برای حضور در لیگ نخبگان آسیا

افکار نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 05:17
مدیران باشگاه استقلال معتقدند در صورت عدم ازسرگیری مسابقات لیگ برتر، این تیم به عنوان صدرنشین باید در لیگ نخبگان آسیا برای فصل آینده حضور داشته باشد.

تیم فوتبال استقلال با گذشت ۲۲ هفته از مسابقات لیگ برتر صدرنشین است و با آغاز جنگ تحمیلی علیه کشورمان و توقف مسابقات ورزشی هنوز تکلیف ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر به طور دقیق مشخص نشده است.

در همین حال مدیران باشگاه استقلال معتقدند در صورتی که لیگ برتر از سرگرفته نشود این تیم به عنوان صدرنشین حال حاضر باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به عنوان نماینده ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا معرفی شود.

پیش از این چنین صحبتی مطرح شده بود که برخی از باشگاه ها از جمله باشگاه پرسپولیس با آن مخالفت کرده بودند و باید دید طی روزهای آینده چه تصمیمی در این رابطه از سمت مسئولان ذی ربط گرفته خواهد شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.