واکنش سرپرست تیم فوتبال استقلال به تخریب اماکن ورزشی

افکار نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 03:16
بیژن طاهری گفت: در این روز‌های حساس که نیرو‌های مسلح و فداکار جمهوری اسلامی ایران در حال پیکار با دشمن هستند، وظیفه همه ما حضور در میدان و تجمعات شبانه، برای حمایت از کشور است.

بیژن طاهری در واکنش به تخریب اماکن ورزشی درپی حملات دشمن به خاک وطن‌مان، اظهار داشت: ورزشگاه آزادی برای من خاطرات بسیار زیادی همراه داشته و باور کنید وقتی شنیدم این مجموعه بمباران شده، قلبم شکست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: دشمنان با بمباران اماکن ورزشی و سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی نشان دادند، بسیار رذل هستند. این اقدامات نشان‌دهنده استیصال دشمن، بسیار دردناک و محکوم است. اماکن ورزشی باید کانون صلح و رقابت ورزشی باشد نه هدف نظامی؛ اما شاهد هستیم که دشمن این مسئله را هم نادیده می‌گیرد.

طاهری درباره شرایط بازیکنان خارجی استقلال گفت: با بازیکنان خارجی استقلال در ارتباطم و آنها منتظر هستند، هر چه سریع‌تر جنگ به پایان رسیده تا در کشورمان حاضر شوند.

مدیر فوتبالی استقلال درباره شروع مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: در این باره تابع فدراسیون فوتبال هستیم. استقلال با شایستگی در صدر جدول قرار دارد و همانطور که علی تاجرنیا گفت، تلاش ما به گونه‌ای است که پس از اعلام فدراسیون برای برگزاری مسابقات، بازیکنان آمادگی لازم را برای شروع دوباره لیگ داشته باشند.

وی در پایان گفت: در این روز‌های حساس که نیرو‌های مسلح و فداکار جمهوری اسلامی ایران در حال پیکار با دشمنان ایران هستند، وظیفه همه ما این است در میدان بوده و با حضور در تجمعات شبانه، حمایت خود را از ایران عزیز اعلام کنیم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.