فرمانده قرارگاه خاتم‌ خطاب به ترامپ: درهای جهنم به روی دشمن باز خواهد شد

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 00:57
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن ها استفاده می کند و همچنین زیر ساخت های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر خلبان علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا خطاب به ترامپ گفت: رئیس‌جمهور متجاوز و جنگ طلب آمریکا پس از تحمل شکست های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیرساخت‌های کشور و سرمایه‌های ملی ما نموده است.

بنا بر روایت خبرگزاری دانشجو، وی افزود: ما نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایه‌های ملی لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می نشانیم.

 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا ادامه داد: در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن ها استفاده می کند و همچنین زیر ساخت های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.

وی در پایان تصریح کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی هر آنچه گفته ایم اقدام کرده ایم، معنی ساده‌ی این پیام این است که درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد. 

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.