استاد فلسفه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی، ملیترین حاکمیت ایران در چند قرن اخیر است؛ اپوزیسیون هیچ درکی از پیوند معنوی و عاطفی میان ملت و نظام رهبری در ایران ندارد. ساختمانهای ویران را میتوان دوباره ساخت، اما اگر استقلال سیاسی کشور از بین برود چگونه میتوان دوباره آنرا بهدست آورد؟ شماها چون أصالت و قدرت ندارید، زیر بیرق آمریکا و اسرائیل رفتهاید. این جنگ سبب ظهور یک رنسانس در ایران شده؛ خیلی از افراد خارج کشور برای دفاع از میهن به کشور بازگشتهاند. حتی دخترانی که در جنبش مهسا حضور داشتند امروز دارند برای [شهید] خامنهای گریه میکنند. تعداد کشتهها و ساختمانهای تخریبشده، معیار پیروزی یا شکست در جنگها نیست؛ هیمنه و حیثیت آمریکا و اسرائیل در برابر قدرت ایران کاملا خرد شده و ما تا اینجا پیروز این میدان هستیم./دانشجو
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.