مرادی: راه‌های ارتباطی و اصلی ۵ روستای فومن بازگشایی شد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 19:05
رشت-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به انسداد راه ارتباطی اصلی ۵ روستای فومن گفت:با تلاش راهداران، عملیات پاکسازی و بازگشایی این مسیرها انجام شد و تردد به حالت عادی بازگشت.

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های اخیر و تأثیر آن بر راه‌های ارتباطی روستایی استان اظهار کرد: بر اثر بارش باران و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، پل‌های آبنما در روستاهای رودبارچیره، خطیب گوراب، زیده، شکالگوراب و گوراب پس از توابع شهرستان فومن دچار غرقابی و مسدود شده بودند.

وی افزود: این مسدود شدن مسیرها باعث شد عبور و مرور در راه‌های ارتباطی اصلی این روستاها به طور موقت انجام نگیرد و ساکنان مجبور بودند از راه‌های روستاهای اطراف برای تردد استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه راهداران بلافاصله پس از وقوع این حادثه در منطقه حاضر شدند، تصریح کرد: عملیات پاکسازی و بازگشایی آبنماهای مسدود شده با تلاش نیروهای راهداری انجام شد و هم‌اکنون تردد در این مسیرها به حالت عادی بازگشته است.

مرادی با اشاره به آمادگی کامل راهداران برای مقابله با حوادث احتمالی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای راهداری در سطح استان در حالت آماده‌باش کامل هستند و با تجهیزات لازم برای بازگشایی مسیرها و ارائه خدمات به مسافران نوروزی و روستاییان فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.